Subject: FW: loa lõpetamine
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Apr 2025 12:49:09 +0300

From: Tarvo Puusepp (Särts OÜ) <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 7, 2025 11:26 AM
To: Timmo Teder <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: loa lõpetamine

Tere,

Edastan loa pikendamise taotluse.

Lugupidamisega,

Särts OÜ

Tarvo Puusepp

Tel: 5330 6556

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.sarts.ee> www.sarts.ee

From: Timmo Teder <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 7, 2025 10:42 AM
To: Tarvo Puusepp (Särts OÜ) <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: loa lõpetamine

Tere

Selge. Ootame siis TJ ära Loone osas.

Palun saatke mulle pikendamise taotlus.

Lugupidamisega

Timmo Teder
korrashoiu projektijuht

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond

tel. 5550 4678

Tallinna mnt 14, 79513 Rapla linn
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Käesolev kiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ja on
mõeldud kasutamiseks ainult adressaadile. Kui antud sõnum ei ole suunatud
Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine või muul viisil
kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Kui saite
selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest koheselt informatsiooni
saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.